Langt de fleste af vore kunder, har valgt at tegne en serviceaftale på f.eks.:
Der opstilles et passende antal servicestationer omkring bygningen. Disse stationer bliver typisk serviceret 1 gang i kvartalet, hvorefter der udfærdiges en servicerapport, som bliver udleveret efter besøget. Dette sikrer vore kunder, at bygningen er gennemgået og at giften er skiftet. Servicestationer mindsker indtrængen af rotter/mus med op til 90%. Rapporten kan bruges i firmaers egenkontrol mappe.
Ved en serviceaftale på kakerlakker, foregår det typisk således, at vi laver en behandling enten 1 gang om måneden eller 1 gang i kvartalet. Der udfærdiges en servicerapport efter endt behandling, som kan bruges i firmaers egenkontrol mappe.
En serviceaftale på bekæmpelse af duer, vil typisk være et besøg 1 gang i kvartalet. Der køres typisk 1 uge ad gangen. Der sørges herved for, at bestanden holdes kraftigt nede.
Et besøg 1 gang i kvartalet eller 1 gang halvårligt, er det mest "normale" for en serviceaftale mod myrer. Der sørges herved for, at der bliver forebygget mod myrer. Der udfærdiges en servicerapport efter hvert besøg, som kan bruges i firmaers egenkontrol mappe.
Dette sikrer vores kunder, at de betaler det samme for hvert besøg, og uden at komme ud i ekstra udgifter.